026-36502033 026-36502033
info@mirzadehgroup.ir info@mirzadehgroup.ir
گروه خبري : دکوراسیون
تاريخ انتشار : 1402/03/07 - 20:14
كد :612

هشت نکته که باید در مورد فروش بدانید

فروش رگ حیات هر کسب و کاری است و فروش مهمترین کارکرد تجاری همه آنهاست. در اینجا، دکتر برایان ویلیامسون، کارآفرین سریالی موفق و رئیس آژانس بازاریابی 4icg، هشت نکته در مورد چگونگی تبدیل شدن به یک فروشنده موثر ارائه می دهد.

هشت نکته که باید در مورد فروش بدانید

۱- دنبال رنگین کمان نباشید


در زمان آیش می توان به راحتی گرفتار نیاز به کار شد. در روزهای اولیه کسب و کار، این می تواند همه چیز در مورد قراردادهایی باشد که می توانند تحویل داده شوند، به صورت فاکتورها و سپس، امیدوار باشید، پول دریافت کنید. اغلب اوقات فشارهایی را بر خودم یا تیم فروش با ذهنیت «باید برنده کار» مشاهده کرده‌ام. این می تواند منجر به ارسال 10000 ایمیل شود که به جای استراتژی درمانی است. رانندگی کردن خوب است، اما تعقیب رنگین کمان می تواند شما را به پایین تونلی هدایت کند که هیچ راهی برای خروج ندارید.

نکته – فرآیند فروش را به فعالیت‌های مختلف تقسیم کنید و به اطراف نگاه کنید تا ببینید آیا کسی می‌تواند بخشی از آن فعالیت را بهتر/سریع‌تر از شما ارزان‌تر ارائه دهد.

2. این یک برنامه بازی بلند مدت است

فروش پایدار، حتی با محصولات معاملاتی مانند مواد مصرفی، ناشی از اجرای برنامه بازی بلند مدت است. استفاده از استراتژی "قیمت پایین تر برای جذب" یک برنامه بازی کوتاه مدت است و پایدار نیست. این کمی شبیه کسب درآمد از کنده های چوب است. امروز باید چند درخت را به خاطر پول خرد کنید، فردا چند نهال را برای چوب پرورش دهید و بذر بکارید، تا برای آینده چوب داشته باشید. صبوری دستور روز است.

نکته - آسان بیا، آسان برو عبارتی است که باید به خاطر بسپاری. وسوسه نشوید که تلاش کنید و خیلی زود ببندید.

3. اعتماد ایجاد کنید

کلید فروش این است که مردم ترجیح می دهند از افرادی که دوست دارند خرید کنند و به طور کلی، مردم افرادی را دوست دارند که احساس می کنند می توانند به آنها اعتماد کنند.

نکته کلیدی این است که مطمئن شوید که چیزهای خود را می دانید و از نظر خریدار بالقوه معتبر هستید. این بدان معناست که محصول یا پیشنهاد خود و بخشی را که در آن قرار می گیرد به خوبی درک کنید. هنگامی که اعتبار خود را مشخص کردید، باید به دلیل قابلیت اطمینان خود شناخته شوید... همیشه به وعده های خود عمل می کنید، خواه به موقع به جلسات می آیند یا به درخواست ها پاسخ می دهند یا هر کاری را که توافق کرده اید انجام می دهند. این همه خوب و خوب است. خریدار احتمالی، با این حال، می‌خواهد از نظر عاطفی با شما ارتباط برقرار کند و بنابراین شما باید بتوانید سؤالات جستجویی عمیق و معنادار بپرسید تا وانیلی. کجا زندگی می کنید؟ خوب است اما وانیلی است. در جوانی چه نوع تربیتی داشتید؟ عمیق تر است و آرزوهای زندگی شما برای شما و خانواده شما حتی عمیق تر است. پرسیدن اینها در جلسه اول ممکن است کمی بیش از حد عجولانه تلقی شود، بنابراین بهتر است صمیمیت را در زمان مناسب معرفی کنید.

اگر دیده شود که بدون توجه به آن شخص در حال ایجاد رابطه برای منافع شخصی خود هستید، همه اینها خراب می شود. در مراحل اولیه ایجاد اعتماد، کاملاً منافع شخصی خود را به حالت تعلیق درآورید و فقط بر درک آنها، چالش های آنها تمرکز کنید و در مورد اینکه چگونه می توانید به آنها کمک کنید، فکر کنید.

نکته - سعی کنید قبل از اینکه حتی به درخواست یکی از آنها فکر کنید، سه لطف را به آنها انجام دهید.

4. «هدایایی» بدهید که مرتبط هستند.

هر کسی را که ملاقات می کنید باید درک شود و هیچ راهی بهتر از این نیست که به آنها نشان دهید که آنها را درک می کنید و سپس به آنها فکر می کنید.

به آنها "هدیه" بدهید و منظورم مانعی نیست. یک هدیه می‌تواند کتابی باشد که فکر می‌کنید به آن علاقه‌مند است. می‌تواند برایشان مقاله‌ای در مورد شرکتی که در بخش آن‌ها است بفرستید یا می‌تواند به سادگی یک مقاله روزنامه باشد که باعث شود به آن شخص و او فکر کنید. کسب و کار او

نکته - خود را به جای آنها بگذارید. تصور کنید، اگر شما جای آنها بودید، چه کاری قابل تامل بود.

5. لطفی را بخواهید که به راحتی انجام شود

مردم دادن دوست دارند. درست مانند کریسمس، آیا از تماشای چشمان شخصی که به تازگی به او هدیه داده اید خوشحال تر هستید یا از دریافت هدیه خوشحال تر هستید؟ بنابراین، درخواست لطف از کسی، به او فرصتی می دهد تا با دادن یک هدیه به شما، تجربه لذت بخشی را داشته باشد. باید جایی باشد که دادن آن برای آنها آسان باشد. بنابراین توصیه یک کتاب تجاری را بخواهید یا از آنها بپرسید که چگونه یک خوب پیدا کنید.

نکته - همیشه درخواست را با یک تعریف و تمجید مقدم کنید. من می دانم که شما همیشه در نقشه برداری جریان ارزش خوب بوده اید. آیا می توانید یک کتاب یا دوره خوب را توصیه کنید که به من کمک کند تا آن را به روش شما درک کنم؟

6. گوش کنید

این ساده به نظر می رسد اما مهارتی است که اغلب از دست می رود. همه ما کسی را دوست داریم که به ما علاقه واقعی نشان دهد. همه ما دوست داریم در مورد خودمان، تجربیات و علایق و ناخوشایندهایمان صحبت کنیم. برای اینکه این اتفاق بیفتد یک نفر باید بیشتر گوش کند و کمتر صحبت کند.

من اغلب از «واعظان» در تجارت پرسیده‌ام که در جلسه‌ای که در آن بر گفتگو مسلط بودند، چه چیزی یاد گرفتند. پاسخ آنها اغلب چیزی شبیه به "فکر می کنم آنها آن را دریافت کردند" است. بله درست متوجه شدند...درس طبق…

مشاوره - در ماموریت یافتن حقیقت باشید. سعی کنید چیزی در مورد آن شخص، مهارت ها، خواسته ها یا خواسته های او بیاموزید. اطلاعات مربوط به شرکت یا بازار. از خود بپرسید که من از آن شخص چه آموختم؟ احتمالاً هر چه بیشتر یاد بگیرید جلسه بهتر خواهد بود.

7. عمل کنید

من در یک سال به رویدادهای زیادی می روم و اگر سخنران را دوست داشته باشم، یک یادداشت معتبر برای آنها می فرستم تا بگویم چقدر از صحبت آنها لذت بردم. بدون دستور کار...فقط یک تعریف و تمجید. اگر چیزی جز اینکه فکر می‌کنند شما برای گفتن این حرف آدم خوبی هستید، چیزی از آن بیرون نمی‌آید، قطعاً چیزی از دست نمی‌رود. فقط تصور کنید که در حال ایجاد شبکه ای از دوستان هستید و خیلی مشتاق نباشید که این دوستی را به سرعت پیش ببرید. هرگز در اولین نقطه تماس درخواست ملاقات نکنید.

نکته - بسیاری از مردم بر اساس غریزه برقراری تماس عمل نمی کنند. هیچ بهانه ای برای فناوری به شکل امروزی وجود ندارد. شما می توانید این کار را در لحظه در تلفن خود انجام دهید، بنابراین در لحظه اقدام کنید.

8. کاوش و آزمایش کنید

در زندگی درست است که ما اغلب از چیزهایی که بد پیش رفته است بیشتر یاد می‌گیریم تا چیزهایی که خوب پیش رفته است و این احتمالاً به این دلیل است که در مورد تجربیات بد فکر می‌کنیم و بررسی می‌کنیم که چگونه می‌توانستند بهتر پیش بروند. فروش عبارت است از آزمایش با سبک ها و تکنیک های مختلف و یادگیری از هر کدام که فکر می کنیم خوب کار می کند و چه چیزی خوب نیست. شما نیازی به اختراع مجدد چرخ ندارید زیرا می توانید ایده شخص دیگری را بپذیرید و آن را بهبود بخشید.

نکته - یک دفتر خاطرات انعکاسی داشته باشید که در آن رابط‌هایی را که دارید و آنچه احساس می‌کنید به خوبی پیش رفته و چه چیزی خوب نیست، تجزیه و تحلیل کنید. در نتیجه، در مورد آنچه می خواهید تغییر دهید، اقدام کنید.

 

گروه میرزاده

از شما بابت اعتمادتان و زمانی که برای مطالعه مطالب گذاشته اید قدردانی و تشکر میکند
تعداد بازديد : 613
نظرات كاربران :
نام :
ايميل :
متن نظر : *
 
متن بالا را وارد نماييد*