تاريخ انتشار : 1399/02/02 - 19:00
كد :289
چند اصل حیاتی روانشناسی فروش
اصل ۱: دو دلیل اصلی خرید یا عدم خرید میل به سود بردن و ترس از ضرر کردن است.
اصل ۲: برای مشتری مهم نیست که کالای شما چیست و چه گونه است برای او مهم این است که کالای شما چه کاری برای او انجام میدهد.
اصل ۳: فروش حرفهای با تحلیل نیازها شروع میشود.
اصل ۴: اشخاص به دلایل خود از شما خرید میکنند نه به دلایل شما.
اصل ۵: مشتری احتمالی، تنها زمانی از شما خرید میکند که بداند دوست او هستید و منافعش را رعایت میکنید.
اصل ۶: وقتی کسی به شما جواب نه میدهد، به شما به عنوان یک شخص جواب نه نمیدهد، بلکه به پیشنهاد یا ارائه قیمت شما جواب نه میدهد.